Subject: RE: Lasteaia tn 6 - Tabasalu - evakuatsiooniteel paiknevad mööblikilbid
From: "Maarja-Liisa Pikkmaa" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 14:13:28 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun vastust allolevale küsimusele.

Tervitustega

Maarja-Liisa Pikkmaa

Projektijuht

tel +372 5342 7877

 <http://www.vanalinnaehitus.ee/> vanalinnaehitus.ee

From: Maarja-Liisa Pikkmaa
Sent: Friday, September 27, 2024 2:11 PM
To: [email-masked]
Subject: Lasteaia tn 6 - Tabasalu - evakuatsiooniteel paiknevad
mööblikilbid

Tere Kirill,

Lasteaia tn 6-11 on valmimas kortermaja (TP2), mille fuajees soovitakse
kasutada ribipaneele. Evakuatsioonitee seinakate peab vastama B-s1, d0
klassile

Hetkel on valikus järgmine toode:

VAGA paneel koosneb vildist ja ribidest -must MDF Fibralux- sert olemas,
mis spoonitakse tammespooniga, millel ei ole tulekindlust ehk selle
tulekindlus tekitatakse Fontefire lakiga ja selles osas annab laki
pealekandja deklaratsiooni.

Kas Fotefire lakk sobib evakuatsiooniteele?

Lisaks on samas trepikojas ka tammespooniga liftišahti kattepaneelid,
millele arhitekt pole tuletundlikkuse klassi andnud.

Kas ka need paneelid tuleks katta Fontefire lakiga?

Lugupidamisega

Maarja-Liisa Pikkmaa

Projektijuht

tel +372 5342 7877

 <http://www.vanalinnaehitus.ee/> vanalinnaehitus.ee